تنهای تنها ...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

تنهای تنها...

عاشقم کردی و رفتی بی بهونه

 

توی این سکوت دلگیر کسی با من نمی خونه

 

یه روزی گفتی می مونم با تواما...

 

رفتی و تنهام گذاشتی  با سیل غم ها

 

حالا من تنهای تنها

 

توی گوشه اتاقم

 

غرق شدم با یاد عشقت

 

توی رویا

                                                                                       حامد



نظرات شما عزیزان:

golnaz
ساعت16:41---23 بهمن 1390
webet aliye be manam sar bezan khoshhal misham

pishi
ساعت22:48---18 بهمن 1390
سلام وبلاگتون خیلی زیبا بود .من از معنوی بودنش لذت بردم .موفق باشید به من هم سر بزنید خوشحال میشم

امیر
ساعت11:29---16 بهمن 1390
بسیار زیبا حامد جان.موفق باشی

قاصدک
ساعت18:39---15 بهمن 1390
سلام
ممنون که به کلبه ما سر زدید .
ببخشید که دیر اومدم .شرمنده
مطالبتون عالی بود .
اگر با تبادل لینک موافق بودید خبر بدین .


arezoo
ساعت13:50---15 بهمن 1390
زندگی باور میخواهد آن هم از جنس امید که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد یک امید قلبی به تو گوید که خدا هست هنوز

کاظمی
ساعت22:24---14 بهمن 1390
سلام سایتتون بهتر شده ولی من هنوز نمیدونم منظورتون از کلاه خاکی چی هست؟ میشه توضیح بدین؟ اگه تشریف آوردین وب من حتما به سایت اندیشه که لینکش توی صفحه اصلی پست ثابت هست سر بزنید ضرر نمیکنید. انگلیش آنلاین

monica
ساعت18:32---14 بهمن 1390
mamnun k bhem sar zadi hny..webet kheili jalebe man hAtmAn bazam bhet sar mzanam

سوزان
ساعت14:33---14 بهمن 1390
سلام مرسی سر زدی وب قشنگی داری همشو
خوندم
عالیه


سعید
ساعت17:49---13 بهمن 1390
كمال آدمي است:

جهاني را در سنگريزه‌اي ديدن،

و بهشتي را در يك گل وحشي مشاهده كردن،

و بي‌نهايت را در كف دست نگه داشتن،

و ابديت را در لحظه‌اي دريافتن.

لینک شدی دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 16:21
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 741
بازدید کل : 378378
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس